Polityka Prywatności aplikacji SpedDrew
Od 25 maja 2018 roku obowiązują nowe przepisy o ochronie danych
osobowych RODO (czyli Ogólne
Rozporządzenie o Ochronie Danych). RODO to Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
By wyjść naprzeciw wymogom RODO oraz zachować zasadę
transparentności informujemy, w jaki
sposób przetwarzamy Państwa dane osobowe oraz jakie mają Państwo
prawa i możliwości.
Zgodnie z przepisami
wskazanego Rozporządzenia RODO, poza dotychczasowym prawem do wglądu
do swoich danych, jak również ich poprawiania i usuwania, będą
przysługiwały Państwu dodatkowe prawa wynikające z
przepisów Rozporządzenia, takie jak:
Wszystkie udzielone
przez Państwa zgody mogą Państwo modyfikować lub
wycofywać, kontaktując się z firmą Odbiorcy drewna.
Administratorzy danych
/ Podmioty którym przetwarzania powierzono
Administratorem
danych, któremu powierzono przetwarzanie danych jest firma będąca
Odbiorcą drewna, dla której realizowany jest przewóz drewna z
wykorzystaniem aplikacji SpedDrew Kierowca.
Cele przetwarzania
danych
Podstawy prawne
przetwarzania danych
Odbiorcy danych
Podmioty
przetwarzające dane na zlecenie administratora danych oraz podmioty
uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Czyli - dostęp do
Państwa danych ma jedynie Odbiorca drewna oraz dla celów obsługi
technicznej firma Venatu sp. jawna. I
oczywiście podmioty uprawnione na podstawie prawa - czyli np. organy
wymiaru sprawiedliwości.
Dbamy o Państwa
dane. Stosujemy odpowiednie środki technologiczne i nie przekazujemy
Państwa danych żadnym innym firmom oraz osobom trzecim.
Prawa osoby, której
dane dotyczą
Zgodnie z
Dyrektywą RODO, mają Państwo prawo żądania
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo
wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Jakie dane zbieramy?
Dane zbierane podczas
obsługi dokumentów
By mogli Państwo
przeprowadzić proces uzupełniania dokumentacji w celu przyjmowania
drewna zbierane są standardowe dane dotyczące dokumentów przewozowych
w tym kwitów przewozowych oraz kwitów wywozowych, oraz pojazdów
przewożących drewno.
W jaki sposób
wykorzystywane są Państwa dane?
Dane dotyczące
dokumentów przewozowych wykorzystywane są w sposób standardowy jak przy
obiegu dokumentów papierowych.
W przypadku kontroli
Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych oraz Inspektorów
zajmujących się wprowadzeniem rozporządzenia RODO, Państwa
dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z
ustawą o ochronie danych osobowych oraz dyrektywą RODO. W przypadku
naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa,
możemy udostępnić Państwa dane organom wymiaru
sprawiedliwości.
Dlaczego zbieramy i
przechowujemy Państwa dane?
Dane zebrane podczas
pracy aplikacji i systemu SpedDrew są
niezbędne do poprawnego funkcjonowania firmy.
Czy można
zażądać usunięcia danych?
Kwestie usuwania
danych lub zanonimizowania państwa danych realizowane są w ramach
umowy o pracę. W przypadkach nieuregulowanych we wskazanej umowie kwestie
te regulują przepisy o ochronie danych osobowych.
Jak wygląda
procedura usuwania moich danych osobowych?
W celu usunięcia
danych osobowych należy skontaktować się z przedstawicielem
firmy Odbiorcy, dla którego świadczycie państwo usługi
transportowe.
Przedstawiciel firmy
Odbiorcy poinformuje Państwa o trybie i czasie zanonimizowania danych.
W jaki sposób
będziemy się z Państwem kontaktować?
Przedstawiciel firmy
Odbiorcy będzie kontaktował się z państwem telefonicznie
lub za pośrednictwem firmy przewozowej, w ramach
której realizują państwo usługę przewozu.
Zmiany naszej polityki
prywatności
Zastrzegamy sobie
prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie
nowej polityki prywatności na tej stronie lub poprzez aplikację SpedDrew.
Pozostajemy z wyrazami
szacunku
Producent oprogramowania SpedDrew, Venatu sp. jawna.